fbpx

Shopify vs WooCommerce – Ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα;

Σκέφτεστε να ξεκινήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Δεν είστε σίγουροι αν πρέπει να χρησιμοποιήσετε το Shopify ή το WooCommerce;

Το Shopify και το WooCommerce είναι οι δύο κορυφαίες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, το καθένα με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του.

Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, η επιλογή της σωστής πλατφόρμας ηλεκτρονικού shop που ταιριάζει στις επιχειρηματικές σας ανάγκες είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία σας.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα σας δείξουμε μια λεπτομερή σύγκριση του Shopify με του WooCommerce. Ο στόχος είναι να δείτε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε την καλύτερη επιλογή για το κατάστημα σας.

Δεδομένου ότι πρόκειται για μια λεπτομερή σύγκριση του Shopify και του WooCommerce, παρακάτω είναι ένας γρήγορος συνπτικός πίνακας:

Τι είναι το Shopify;

Το Shopify είναι μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου all-in-one που σας διευκολύνει να δημιουργήσετε ένα e-shop γρήγορα και εύκολα, να δεχτείτε πληρωμές και να διαχειριστείτε το απόθεμά σας όλα από μια ενιαία πλατφόρμα χωρίς ποτέ να ανησυχείτε για τις τεχνικές προδιαγραφές της διαχείρισης του e-shop, όπως το web hosting, ασφάλεια, cache κ.λπ.

Τι είναι το WooCommerce;

Το WooCommerce είναι ένα plugin για e-shop ανοιχτού κώδικα που έχει δημιουργηθεί για το WordPress. Σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε το πιο ισχυρό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) και να το χρησιμοποιήσετε για να τρέξετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Λόγω το ότι είναι ανοιχτού κώδικα, μπορείτε να προσαρμόσετε κάθε πτυχή του καταστήματός σας και να δημιουργήσετε εύκολα προσαρμοσμένες επεκτάσεις.

Η απόφαση επιλογής μεταξύ των δύο πλατφορμών εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τις ανάγκες σας.

Τι θα χρειαστείτε στην πλατφόρμα του e-shop σας;

Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου όταν ξεκινάτε ένα e-shop. Αυτοί οι βασικοί παράγοντες θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε ποια πλατφόρμα είναι πιο κατάλληλη για τις ανάγκες σας.

  • Προϋπολογισμός – Το αρχικό κόστος έναρξης ενός πλήρως λειτουργικού καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Ευκολία στη χρήση – Θα πρέπει να είναι εύκολη στη χρήση ακόμα και για απόλυτους αρχάριους.
  • Μέθοδοι πληρωμής – Θα πρέπει να έχει υποστήριξη για πολλαπλές μεθόδους πληρωμής (π.χ. PayPal, Stripe, άλλοι επεξεργαστές εμπορικών συναλλαγών).
  • Ενσωμάτωση – Αριθμός υπηρεσιών και εργαλεία τρίτων που μπορείτε να ενσωματώσετε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
  • Ευελιξία – Η πλατφόρμα θα πρέπει να μπορεί να κλιμακώνεται όσο μεγαλώνει η επιχείρησή σας.

Αυτές είναι οι βασικές απαιτήσεις που πρέπει να λάβουν υπόψη όλοι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων. Ωστόσο, ανάλογα με τις ανάγκες σας, μπορεί επίσης να θέλετε να δείτε επιπλέον επιλογές όπως αποστολή, διαχείριση αποθέματος, τιμολόγηση, φόροι, dropshipping κ.λπ.

Κόστος: Shopify vs WooCommerce

Το κόστος είναι συχνά συμαντικός παράγοντας για τους ιδιοκτήτες eshop. Θα χρειαστεί να αξιολογήσετε το κόστος της έναρξης, λαμβάνοντας επίσης υπόψη το μεταβλητό κόστος για πρόσθετες υπηρεσίες.

Το πραγματικό κόστος χρήσης του Shopify

Το Shopify σας καθιστά εξαιρετικά εύκολο να ξεκινήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Το βασικό τους πακέτο ξεκινά από 29 δολάρια το μήνα και μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση στα 79$ ή το Advanced Shopify για 299$ το μήνα.

Το βασικό πακέτο έρχεται με αρκετά χαρακτηριστικά για να δημιουργήσει ένα αρκετά καλό ηλεκτρονικό κατάστημα. Μπορείτε να προσθέσετε απεριόριστα προϊόντα, 2 λογαριασμούς χρηστών, απεριόριστη χώρος αποθήκευσης αρχείων και πολλά άλλα.

Ωστόσο, δεν περιλαμβάνει εργαλεία και πρόσθετα τρίτων που θα χρειαστεί να ενσωματώσετε στο κατάστημα σας. Καθώς αυξάνεται η επιχείρησή σας, το κόστος αυτό θα αρχίσει να αυξάνεται και σύντομα θα πληρώσετε πολύ περισσότερο από το βασικό πακέτο.

Οι πληρωμές είναι ένας άλλος παράγοντας που επηρεάζει το κόστος σας. Το Shopify προσφέρει τη δική του λύση πληρωμής Shopify, η οποία κοστίζει 2,9% + 30 λεπτά ανά συναλλαγή.

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε πύλες πληρωμών τρίτων ή δικό σας λογαριασμό, τότε θα χρεωθείτε με 2,0% για κάθε συναλλαγή. Μπορείτε να μειώσετε το ποσό αυτό στο 0,5% χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα Shopify Advanced, το οποίο κοστίζει 299 δολάρια το μήνα.

Το πραγματικό κόστος χρήσης του WooCommerce

Το WooCommerce είναι ένα plugin e-shop για το WordPress. Είναι ανοικτού κώδικα και διατίθεται δωρεάν ως πρόσθετο του WordPress.

Ωστόσο, θα χρειαστείτε ένα domain name, πιστοποιητικό SSL και έναν λογαριασμό φιλοξενίας για να ξεκινήσετε ένα κατάστημα με WooCommerce.

Συνήθως, ένα domain name κοστίζει 18 ευρώ, ένα καλό πιστοποιητικό SSL κοστίζει 50 ευρώ και η φιλοξενία ιστοσλείδας 135 ευρώ/έτος.

Όπως μπορείτε να δείτε, το κόστος εκκίνησης ενός βασικού καταστήματος WooCommerce είναι σημαντικά χαμηλότερο από το Shopify. Το WooCommerce επίσης δεν σας χρεώνει μια ποσοστιαία χρεώση στις συναλλαγές σας που είναι ένα καθαρό κέρδος.

Αλλά τα κόστη του WooCommerce αρχίζουν να προστίθενται καθώς αγοράζετε επεκτάσεις πληρωμής. Το κόστος φιλοξενίας σας θα αυξηθεί επίσης καθώς αυξάνεται το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Ωστόσο, ένα σαφές πλεονέκτημα της χρήσης του WooCommerce είναι ότι μπορείτε συχνά να βρείτε δωρεάν εναλλακτικές λύσεις στις μεδόθους πληρωμής.

Με αρκετά ελεύθερα θέματα και τόσα δωρεάν plugins που διατίθενται για το WooCommerce, είναι σίγουρα ο νικητής όταν πρόκειται για κόστος.

Αν ψάχνετε για μια οικονομικά αποδοτική λύση και θέλετε να έχετε τον πλήρη έλεγχο του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, τότε το WooCommerce είναι η καλύτερη πλατφόρμα για εσάς.

Ελπίζουμε αυτό το άρθρο να σας βοηθήσει επιλέξετε την κατάλληλη πλατφόρμα για εσάς.

Winner: WooCommerce

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *