Οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, οδηγούν το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας σε ιστότοπους.
Η εμφάνιση σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων της google είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες και πελάτες.
Η συντριπτική πλειοψηφία των κλικ σε ένα site έρχονται όταν βρίσκεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, οπότε θα πρέπει ο κύριος στόχος σας να είναι αυτός.
Οι δύο κύριοι τρόποι για να φτάσετε το site σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι το marketing μηχανών αναζήτησης (SEM) και η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).
Αυτές οι τακτικές μπορεί να ακούγονται παρόμοιες αλλά είναι στην πραγματικότητα αρκετά διαφορετικές.
Το marketing μηχανών αναζήτησης (SEM) περιλαμβάνει τόσο SEM όσο και SEO
Το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) λειτουργεί με τη χρήση πληρωμένων διαφημίσεων, ενώ η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) λειτουργεί με την κερδοφορία μέσω μη πληρωμένων μεθόδων.
Ο όρος marketing αναζήτησης χρησιμοποιείται πλέον ευρέως ως όρος τόσο για το SEM όσο και για το SEO.
Αυτοί οι όροι ορίζονται σε ορισμένα σημεία με διαφορετικό τρόπο, αλλά η παραπάνω ορολογία έχει γίνει αρκετά διαδεδομένη.
Έτσι, όταν μιλάμε για μάρκετινγκ αναζήτησης, αναφέρουμε τόσο μεθόδους πληρωμής όσο και μη πληρωμένες ενέργειες. Η Μηχανή Αναζήτησης ορίζει το μάρκετινγκ αναζήτησης ως:
“Το μάρκετινγκ αναζήτησης είναι η διαδικασία απόκτησης επισκεψιμότητας και προβολής από τις μηχανές αναζήτησης μέσω των πληρωμένων και των απλήρωτων προσπαθειών”.
Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM)
Με το SEM εννοούμε την απόκτηση της επισκεψιμότητας ενός site με την αγορά διαφημίσεων στις μηχανές αναζήτησης. Ο χρήστης δημιουργεί μια διαφήμιση και προσπαθεί να προσελκύσει κόσμο στο site του. Η διαφήμιση PPC είναι στοχευμένη διαφήμιση στο internet που εμφανίζεται όταν ο χρήστης υποβάλει αναζητήσεις σχετικές με το θέμα το διαφήμισης. Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης ψάχνει σχετικά με προώθηση ιστοσλελίδων, θα του εμφανιστούν διαφημίσεις με εταιρείες προώθησης ιστοσελίδων.
Ο μεγάλος στόχος μας πάντα είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας στο site ή το e-sshop μας. Και οι δύο τεχνικές μπορούν να δουλέψουν παράλληλα όσο καλά θα δούλευαν και μόνες τους.
Στο ερώτημα ποια μέθοδο πρέπει να επιλέξουμε με βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα, ο πιο κατάλληλος τρόπος είναι η διαφήμιση, δηλαδή το SEM.
Για αποτελέσματα που θα φανεί σε βάθος χρόνου, αλλά θα έχει μεγαλύτερη αξία διαχρονικά, η πιο κατάλληλη μέθοδος είναι το SEO.
Για ένα ολοκληρωμένο πακέτο προώθησης της ιστοσελίδας σας ή του e-shop σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.