fbpx

κατασκευή ιστοσελίδων – 10 συμβουλές

κατασκευή ιστοσελίδων

Δεν μπορεί να υπάρξει αυτήν τη στιγμή επιχείρηση που να διεκδικεί τη θέση της στον σύγχρονο κόσμο και να μην έχει ψηφιακή παρουσία. Το digital marketing δεν είναι πια ξεχωριστή έννοια από αυτή του «απλού» marketing. Η κατασκευή ιστοσελίδων, όπως και η παρουσία στα social media είναι το Α και το Ω για κάθε νεοφυή και μη επιχείρηση.

Νέα & συμβουλές κατασκευής ιστοσελίδων 

Μια και το digital marketing είναι ένας τομέας που συνεχώς εξελίσσεται, κάθε επαγγελματίας που ενδιαφέρεται για κατασκευή eshop οφείλει να είναι ενημερωμένος για τις νεότερες εξελίξεις. Ας δούμε 10 tips που αφορούν την κατασκευή και ανάπτυξη ιστοσελίδων, την κατασκευή eshop αλλά και τη δημιουργία social media καναλιών. Πάμε να τα δούμε με τη σειρά.

Κατασκευή ιστοσελίδων 

Tip 1: Κατασκευή ιστοσελίδων με έμφαση στη χρήση μέσω mobile 

Είναι περιττό να πούμε ότι η πλειονότητα των περιηγήσεων σήμερα στο διαδίκτυο γίνεται μέσω κινητών συσκευών. Η κατασκευή ιστοσελίδων σήμερα άλλωστε προσανατολίζεται αρκετά στο να είναι mobile friendly. Αυτό τι σημαίνει; Σημαίνει, αρχικά, ότι δίνεται μεγάλη έμφαση στην ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας, ανεξαρτήτως προγράμματος περιήγησης ώστε ο εκάστοτε επισκέπτης να μην φεύγει από τη σελίδα πριν καλά καλά φορτώσει. Και δευτερευόντως, σημαίνει ότι ο σχεδιασμός εστιάζει στο να είναι απόλυτα προσαρμοστικός στο εκάστοτε μέγεθος οθόνης είτε μιλάμε για desktop, laptop, tablet ή mobile. 

Σημαντική κρίνεται εδώ η σωστή χρήση πολυμέσων: ευκρινείς εικόνες, που εμπλουτίζουν τη ροή του κειμένου, κρατούν για περισσότερο χρόνο τον επισκέπτη στη σελίδα σας. Μια και μιλάμε, όμως, για την καλύτερη δυνατή ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να προσέξετε ώστε όποια φωτογραφία χρησιμοποιείτε, να είναι σε μορφή αρχείου jpeg ή webp, και όχι png. Οι jpeg και οι webp εικόνες φορτώνουν πιο γρήγορα και καταναλώνουν μικρότερο χώρο στη μνήμη cache της σελίδας σας.

Tip 2: Κατασκευή ιστοσελίδων με έμφαση στη βελτιστοποίηση SEO 

Όταν μιλάμε για κατασκευή ιστοσελίδων, «πρωταθλητής» όσον αφορά το περιβάλλον που φιλοξενεί ιστοσελίδες είναι το WordPress. Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να διεκδικήσουν μια υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης. Κι αν αναρωτιέστε πώς γίνεται αυτό, η απάντηση είναι πάντα το SEO. 

Το SEO (search engine optimization) και οι τεχνικές του, βοηθούν κάθε σελίδα που βελτιστοποιείται βάσει αυτών, να βρεθεί σε προνομιακή θέση στις μηχανές αναζήτησης. Είναι κοινό μυστικό το γεγονός ότι οι χρήστες του διαδικτύου δεν σπαταλούν χρόνο να περιηγηθούν στη δεύτερη ή τρίτη σελίδα αποτελεσμάτων. Με έμφαση στα σωστά keywords, αλλά και με την εισαγωγή hyperlinks που οδηγούν είτε μέσα στο ίδιο το site σας (internal hyperlinks) ή εκτός αυτού (external hyperlinks), βοηθάτε την ιστοσελίδα σας να εντοπίζεται ευκολότερα από τις μηχανές αναζήτησης και να «σερβίρεται» στον χρήστη κατά την αναζήτησή του σε αυτές.

Tip 3: Έμφαση στην αισθητική και την προσβασιμότητα 

Όση ταχύτητα κι αν διαθέτει μια ιστοσελίδα κατά τη φόρτωσή της, είναι πιθανό να χάσει επισκέπτες αν δεν πληροί κάποιες προϋποθέσεις από άποψη αισθητικής και προσβασιμότητας. Μια ιστοσελίδα με υπερβολικά πολλά και φανταχτερά χρώματα και χωρίς ξεκάθαρες κατηγορίες, διώχνει σε χρόνο dt τον επισκέπτη. Εκτός από τα χρώματα, η τυπογραφία της ιστοσελίδας, δηλαδή η γραμματοσειρά της, έχει εξίσου σημαντικό ρόλο στην εμπειρία του επισκέπτη. Προτείνουμε πάντα να επιλέγετε μια γραμματοσειρά που είναι προσαρμοσμένη τόσο στα ελληνικά, όσο και στα αγγλικά.

Πέραν αυτού, κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να ακολουθεί κάποιες επιπλέον πρακτικές. Τέτοια είναι και η χρήση σημασιολογικής σήμανσης (semantic markup), όπως είναι το  schema, που δίνει στις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν τι αφορά το περιεχόμενό μας. Πχ. Πρόκειται για αξιολογήσεις ταινιών; Σελίδα προϊόντος; Συνταγή; Άρθρο; Υπηρεσία; Όλα αυτά γίνονται προκειμένου να μας αναδεικνύει η μηχανή αναζήτησης στα αποτελέσματα που προβάλει στους χρήστες.

Κατασκευή eshop 

Tip 4: Δώστε έναν πιο προσωπικό τόνο στο eshop σας 

Πολλοί επιχειρηματίες ψάχνοντας ολοκληρωμένες λύσεις για την κατασκευή eshop, ξεχνούν τον αρχικό τους σκοπό: να παρέχουν υπηρεσίες και προϊόντα που θα βοηθήσουν τους πελάτες τους. Στη μάχη του digital marketing, αυτό που ξεχωρίζει είναι ο προσωπικός μας τόνος, αυτός που έχει διαμορφώσει δηλαδή την ιστορία της επιχείρησής μας. Πώς έρχεται κανείς σε επαφή ξανά με αυτόν; Με την εισαγωγή μιας σελίδας “About Us” κατά τον σχεδιασμό του eshop και με την διατήρηση μίας ενιαίας εταιρικής ταυτότητας σε όλα τα κανάλια που εμφανιζόμαστε. Ένας δυνητικός πελάτης για να νιώσει εμπιστοσύνη, χρειάζεται όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για εσάς και την επιχείρησή σας. Ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν απρόσωπο χαρακτήρα και ανταγωνίζονται άλλα eshops βρίσκονται πάντοτε σε μειονεκτική θέση. Φροντίστε, λοιπόν, να μην είστε εσείς ο ιδιοκτήτης ενός από αυτά.

Tip 5: Μην αγνοείτε τον ανταγωνισμό 

Και όχι, δεν εννοούμε να μιμηθείτε κάποια προϊόντα ή υπηρεσίες των ανταγωνιστών σας. Αυτό που έχει σημασία είναι να είστε σε θέση να μπαίνετε σε αντικειμενική σύγκριση με τους ανταγωνιστές σας. Για παράδειγμα, αναρωτηθείτε: Χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές μου τεχνικές για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης; Έχουν δημιουργήσει ένα mobile version κατά τον σχεδιασμό του eshop τους; Είναι τα social media τους ενεργά; Σε ποια θέση εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησης αυτοί και σε ποια το δικό μου eshop; 

Μια ομάδα ειδική στο web design όπως η δική μας, μπορεί να σας προσφέρει απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα και όχι μόνο. Παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις κατασκευής και προώθησης για ιστοσελίδες και eshops. Μια έρευνα αγοράς θα σας πείσει.

Tip 6: Αναπτύξτε μια ενότητα Blog 

Μια ενότητα blog στο eshop σας δίνει την αίσθηση της συνεχούς ροής και ανανέωσης. Εκτός από αυτό, επιτελεί δύο σκοπούς: Πρώτον, για τον πελάτη, είναι σημαντικό να βλέπει σε μορφή άρθρων τη χρήση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρετε. Έτσι, δίνεται μια πιο ευρεία εικόνα για το πώς μπορούν αυτά αξιοποιηθούν. Δεύτερον, ο ρόλος του blog είναι για να ενισχύσει τα αποτελέσματα του SEO σας. Οι μηχανές αναζήτησης βοηθούν πολύ το πρωτογενές περιεχόμενο, ανεβάζοντάς το σε υψηλές θέσεις. Με ένα blog post που έχει υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης, δυνητικοί πελάτες μπορούν να έρθουν σε επαφή με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτετε.

Social media 

Tip 7: Βεβαιωθείτε ότι είστε ενεργοί στα social media 

Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι τα social media λειτουργούν σαν εναλλακτικές ιστοσελίδες. Μέσω των social media δείχνετε ότι η επιχείρησή σας είναι δραστήρια, ενώ παράλληλα αποκτάτε άμεση επικοινωνία με τους δυνητικούς πελάτες σας. Προωθήστε το eshop σας μέσω social media και δείτε την επισκεψιμότητά σας να αυξάνεται.

Tip 8: Δημιουργείστε Paid Campaigns 

Μην περιμένετε από τα πρώτα posts να δείτε μεγάλη κίνηση. Πέρα από συνεχή ενασχόληση, τα social media θέλουν και budget. Μερικές στοχευμένες καμπάνιες που θα οδηγούν το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε κατευθείαν στο eshop σας, θα κάνουν τη διαφορά. 

Tip 9: Προσλάβετε έναν social media manager 

Τα παραπάνω φαίνονται extra δουλειά για κάποιον επιχειρηματία, και δικαίως. Αυτό το κομμάτι του digital marketing αφορά τους social media managers. Η δουλειά των social media managers είναι να εντοπίζουν το ψηφιακό κοινό σας και να στοχεύουν σε αυτό με πληρωμένες διαφημίσεις. Επίσης, φροντίζουν να έχετε μια σύγχρονη εικόνα στα social media της επιχείρησή σας, κάνοντας τη να φαίνεται συνεχώς δραστήρια.

Tip 10: Spread the word! 

Δεν είναι ντροπή να λέτε συχνά πυκνά σε φίλους και γνωστούς σας να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο των social media καναλιών σας. Αντιθέτως, ο αλγόριθμος βοηθά το περιεχόμενο που συγκεντρώνει γρήγορα likes και comments, κι εσείς δεν έχετε παρά να το εκμεταλλευτείτε. Όλοι μας, άλλωστε, από κάπου ξεκινήσαμε.

Επειδή μοιραζόμαστε την αγωνία κάθε νέου επιχειρηματία και μη, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι πόσο σημαντικό είναι να παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων και eshops. Ιστοσελίδες σε χαμηλές τιμές, με γνώμονα πάντα την ποιότητα των υπηρεσιών μας, είναι αυτό που μπορούμε να σας προσφέρουμε, εκτός από τη συνεχή μας υποστήριξη.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *