Όταν τελικά καθίσετε για να γράψετε εκείνο το άρθρο που είχατε κατά νου για εβδομάδες, μπορεί να συμβεί κάτι από τα παρακάτω:
- Έχετε ξεχάσει τα μισά σημεία που θέλατε να κάνετε σε αυτό.
- Δεν είστε σίγουροι ότι το θέμα θα απευθυνθεί στο κοινό σας.
- Δεν μπορείτε να θυμηθείτε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα που προκάλεσε το θέμα.
- Και ίσως το χειρότερο από όλα αυτά: Καταλήγετε να δημιουργείτε κάτι που κανείς δεν ενδιαφέρεται.
Η πραγματική πρόκληση της δημιουργίας περιεχομένου δεν είναι απλώς η εύρεση του χρόνου να το κάνετε ή ακόμα και να βρείτε τα θέματα που έχουν σημασία για το κοινό σας. Εάν η επιχείρησή σας έχει σημειώσει κάποια επιτυχία, πιθανότατα έχετε μια σταθερή άποψη για το τι θέλουν οι πελάτες σας.
Η αληθινή πρόκληση είναι η δημιουργία περιεχομένου που …
- Αλλάζει την άποψη κάποιου σχετικά με ένα θέμα που έχει σημασία για αυτούς.
- Εμπνέει κάποιον να αναλάβει δράση (πραγματική δράση: παίρνοντας την ανάρτηση του blog σας στην επόμενη συνεδρίαση της ομάδας ανταλλαγής ιδεών ή εφαρμόζοντας τη διαδικασία που του δείξατε)
- Μοιράζεται τις ιδέες σας (πέρα από την απλή κοινή χρήση συνδέσμων σε κοινωνικά μέσα)
Τα καλά νέα είναι ότι η δημιουργία εξαιρετικού περιεχομένου δεν είναι ανέφικτη. Στην πραγματικότητα, χρησιμοποιώ απλά βήματα για να γίνει αυτό σε καθημερινή βάση και να δημιουργήσω περιεχόμενο που κάνει πραγματικά τη διαφορά (και φέρνει αποτελέσματα!).
Αυτή η διαδικασία συνίσταται στον προγραμματισμό, την έρευνα, τη γραφή, την επεξεργασία και τη βελτιστοποίηση. Σε αυτόν τον οδηγό, χωρίζω κάθε ένα από αυτά σε μικρά κομμάτια μαζί με εργαλεία και συμβουλές. Πάμε!
Σχεδιάστε το στο μυαλό σας
Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία της ανάρτησής σας στο blog σας, υπάρχουν μερικά μικρά βήματα που μπορείτε να κάνετε για να εξασφαλίσετε ότι θα μείνετε στην συνείδηση του αναγνώστη σας.
Χαρτογραφήστε κάθε κομμάτι περιεχομένου προς την πρόθεση του χρήστη
Οι άνθρωποι θέλουν να απαντούν σε διαφορετικούς τύπους ερωτήσεων όταν διαβάζουν περιεχόμενο. Αυτό μπορεί να οριστεί ως πρόθεση χρήστη. Η πρόθεση του αναγνώστη σας θα διαφέρει σημαντικά όταν πχ μαθαίνουν κάτι σε σχέση με όταν είναι έτοιμοι να αγοράσουν ή να σας καλέσουν για τις υπηρεσίες σας.
Για το κομμάτι περιεχομένου σας, καθορίστε εάν παρέχει:
- Πληροφορίες για αρχάριους (π.χ. οδηγός για αρχάριους)
- Βαθύτερα επίπεδα γνώσεων για τους ειδικούς στον τομέα σας (π.χ. προηγμένες στρατηγικές)
- Πληροφορίες που βοηθούν έναν αναγνώστη να λάβει μια απόφαση αγοράς (π.χ. αναθεώρηση, επίδειξη, τιμολόγηση)
Χρησιμοποιήστε εργαλεία για να στοχεύσετε στο θέμα σας
Ευτυχώς, τα δεδομένα για το σχεδιασμό του θέματος σας είναι ελεύθερα διαθέσιμα και απλά απαιτεί να το δούμε δημιουργικά. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως:
- Αναζήτηση Google και τα αποτελέσματά της
- Λέξεις-κλειδιά
- Σχετικές αναζητήσεις
- Προηγούμενες αλληλεπιδράσεις με το κοινό σας
Κάντε έρευνα
Αφού ορίσετε το θέμα σας, το επόμενο βήμα είναι η έρευνά του, ώστε να μπορείτε να το καταστήσετε πλούσιο και πολύτιμο όσο το δυνατόν.
Προσδιορίστε τα βασικά τμήματα
Κατ ‘αρχάς, κάντε ένα braindump στα βασικά δευτερεύοντα θέματα που θεωρείτε σημαντικά όταν πρόκειται για το θέμα που έχετε επιλέξει. Αυτά είναι τα προκαταρκτικά τμήματα του blog σας.
Στη συνέχεια, ανατρέξτε στις προηγούμενες αναζητήσεις σας στο Google και δείτε αν υπάρχουν κάποια κενά που μπορείτε να προσθέσετε που δεν έχετε σκεφτεί. Αν αποφασίσετε να προσθέσετε κάτι, βεβαιωθείτε ότι εξακολουθεί να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα που έχετε ορίσει προηγουμένως.
Επεξεργασία μεγέθους
Στη συνέχεια, δοκιμάστε να δείτε ολόκληρο το άρθρο σας.
Έχει πάει προς την κατεύθυνση που ελπίζατε; Υπάρχει υπερβολική εστίαση σε ένα τμήμα και πολύ λίγο στα άλλα;
Επεξεργαστείτε την εισαγωγή σας
Ένας από τους ευκολότερους και γρηγορότερους τρόπους για να κάνετε την ανάρτηση του blog σας πιο ελκυστική είναι με την επεξεργασία της εισαγωγής.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι εισαγωγές είναι πολύ μεγάλες και μερικές φορές οδηγούν με μία ή δύο παραγράφους που μπορούν να αφαιρεθούν εντελώς χωρίς να αφαιρεθεί το σημείο της εισαγωγής.
Ποιος είναι ο λόγος που ο αναγνώστης πρέπει να επιλέξει να συνεχίσει να διαβάζει την ανάρτησή σας στο blog; Το αποκρύψατε στην εισαγωγή σας;
Δοκιμάστε να αφαιρέσετε προτάσεις από την αρχή και να δείτε αν η εισαγωγή εξακολουθεί να έχει νόημα.
Διόρθωση και μορφοποίηση
Τέλος, όταν η ανάρτηση του ιστολογίου σας φαίνεται καλή από την άποψη της ροής θεμάτων και είστε βέβαιοι ότι παρέχει τις απαντήσεις που ο αναγνώστης σας θα ψάχνει, ήρθε η ώρα για τον τελικό γύρο επεξεργασίας.
Εδώ πρέπει να:
- Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν λάθη ορθογραφίας και γραμματικής.
- Διαχωρίστε παραγράφους που μπορεί να είναι πολύ μεγάλες
- Δώστε έμφαση στα βασικά σημεία με έντονο κείμενο (bold)
Τελική βελτιστοποίηση
Σε αυτό το σημείο, η ανάρτηση του ιστολογίου σας είναι έτοιμη.
Τώρα βεβαιωθείτε ότι:
- Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά που αντικατοπτρίζουν στον τίτλο, τη διεύθυνση URL, την πρώτη παράγραφο και τις περιγραφές εικόνας
- Ελέγξτε αν έχετε προσθέσει τις σχετικές λέξεις-κλειδιά
Εάν προγραμματίζετε και γράφετε το περιεχόμενό σας στρατηγικά όπως σας ανέφερα, με την πάροδο του χρόνου, θα γίνει ευκολότερο, και αν αποφασίσετε να επεκτείνετε την ομάδα σας και να έχετε εσωτερικούς ή εξωτερικούς συνεργάτες και συντάκτες για να σας βοηθήσουν τότε θα εκτοξευτείτε.
καλή δημιουργία!!