Είναι μια καλή αναζήτηση σημαντική για το κατάστημά μας; Τι οφέλη μπορεί να προσφέρει για τις επιχειρήσεις που έχουν e-shop και τους πελάτες τους;
Η αναζήτηση είναι το βασικό στοιχείο οποιουδήποτε e-shop. Όσο πιο αποτελεσματική είναι, τόσο καλύτερη είναι η εμπειρία των χρηστών που θα έχουν οι πελάτες σας, κάτι που αναμφισβήτητα θα ενισχύσει τη φήμη σας. Αν θέλετε να επιτρέψετε στους πελάτες σας να βρίσκουν προϊόντα στον ιστότοπό σας, βεβαιωθείτε ότι η μηχανή αναζήτησης στο e-shop σας λειτουργεί σωστά και αποτελεσματικά.
Η προηγμένη κονσόλα αναζήτησης PrestaShop επιτρέπει στους πελάτες σας να βρίσκουν τα απαραίτητα προϊόντα γρήγορα και εύκολα. Η βελτιωμένη αναζήτηση και η αναζήτηση ανά εικόνα μπορούν να βελτιώσουν το ποσοστό μετατροπής σας και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Περιηγηθείτε με διάφορα χαρακτηριστικά και φίλτρα, οι πελάτες σας μπορούν να βρουν το προϊόν χωρίς δυσκολία, επιλέγοντας οποιαδήποτε μάρκα, χρώμα, μέγεθος κ.λπ.
Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της αναζήτησης Prestashop.
Πώς να ενεργοποιήσετε την αναζήτηση του PrestaShop 1.7
Το PrestaShop 1.7 back office περιέχει ένα πλήρες σύνολο ρυθμίσεων αναζήτησης, επιτρέποντας σε έναν διαχειριστή του καταστήματος να εκτελέσει μια έγκυρη ρύθμιση αναζήτησης χωρίς να αλλάξει ο πηγαίος κώδικας του PrestaShop. Ας δούμε αναλυτικά:
Αρχικά, συνδεθείτε στον πίνακα διαχείρισης και στο μενού στα αριστερά επιλέξτε Διαμόρφωση -> Παράμετροι καταστήματος -> Αναζήτηση.
Τώρα είστε στο μενού ρυθμίσεων αναζήτησης του PrestaShop. Ας πάμε στις λεπτομέρειες, κινούμαστε από πάνω προς τα κάτω.
Πρώτον, υπάρχει μια ενότητα Αναζήτησης με τη λίστα alias. Τα alias αναζήτησης του PrestaShop είναι τα ορθά ορθογραφικά λάθη που προτίθενται να κάνουν οι πελάτες και για να βγάλουν τα σωστά αποτελέσματα στο σύστημα, τα alias θα πρέπει να συνδέονται με τις σωστές λέξεις.
Για να δημιουργήσετε ένα νέο alias, πατήστε το κουμπί Προσθήκη νέου alias στην επάνω δεξιά γωνία και συμπληρώστε δύο πεδία – alias και το αποτέλεσμα που αντιστοιχεί σε εκείνο.
Πατήστε Αποθήκευση όταν τελειώσετε.
Παρακάτω βρίσκεται η ενότητα Ευρετηρίαση που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των προϊόντων που βρίσκονται στον κατάλογό σας και εκείνων που έχουν αναζητηθεί. Ενεργοποιήστε την ευρετηρίαση πατώντας Ναι για να επιτρέψετε στο σύστημα την αυτόματη ευρετηρίαση των προϊόντων όταν αποθηκευτούν. Αν απενεργοποιηθεί, ο διαχειριστής του καταστήματος θα πρέπει να πραγματοποιήσει την ευρετηρίαση με χειροκίνητο τρόπο.
Στη συνέχεια, υπάρχει η ενότητα “Αναζήτηση”, όπου μπορείτε να ρυθμίσετε τα εξής:
- Αναζήτηση μέσα σε λέξη – επιτρέψτε την αναζήτηση για να δώσετε αποτελέσματα στα ερωτήματα αναζήτησης που αντιστοιχούν όχι μόνο στον συνδυασμό λέξεων στην αρχή μιας λέξης αλλά και στη μέση (π.χ. “rous” για “παντελόνια”
- Ακριβής Αναζήτηση – θα εμφανίσει τα αποτελέσματα που αντιστοιχούν ακριβώς στη λέξη που αναζητά ο χρήστης και θα παραλείπουν τα αποτελέσματα αναζήτησης που περιέχουν μόνο τον όρο που αναζητά (π.χ. όταν κάνετε αναζήτηση “Βιβλίο”, θα λάβετε προϊόντα που έχουν μόνο “βιβλίο” στο όνομά του, όχι “βιβλιοθήκη” ή άλλο)
- Ελάχιστο μήκος λέξης
- Αποκλεισμένες λέξεις
Πατήστε το κουμπί Αποθήκευση όταν τελειώσετε.
Το τελευταίο τμήμα αυτής της σελίδας είναι το Βάρος. Στις ρυθμίσεις αναζήτησης του PrestaShop, το βάρος αντιπροσωπεύει τη σημασία και τη συνάφεια ενός χαρακτηριστικού προϊόντος για τις βαθμολογίες. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός που αντιστοιχίζετε στο πεδίο χαρακτηριστικών, τόσο υψηλότερο θα εμφανιστεί στην αναζήτηση. Με 0 θα αποκλείσει το χαρακτηριστικό από την αναζήτηση χαρακτηριστικών του PrestaShop.
Όταν τελειώσετε, πατήστε το κουμπί Αποθήκευση στην κάτω αριστερή γωνία.
Αν κοιτάξετε στο επάνω μέρος της σελίδας ρυθμίσεων αναζήτησης, υπάρχει μια άλλη καρτέλα με την ονομασία Ετικέτες. Ας μεταβούμε εκεί. Υπάρχει ένα άλλο είδος ρυθμίσεων για την προσθήκη ετικετών στα προϊόντα σας ή τη συσχέτισή τους με μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί που θα βελτιώσει την χρηστικότητα.
Πατήστε Προσθήκη νέου κουμπιού ετικέτας για να δημιουργήσετε μια νέα ετικέτα.
Συμπληρώστε τα ακόλουθα πεδία:
- Ονομα
- Γλώσσα
- Προϊόντα που εκχωρείτε σε αυτήν την ετικέτα
Πατήστε Αποθήκευση και δείτε την ετικέτα που δημιουργήθηκε πρόσφατα στις ετικέτες.
Αυτές είναι όλες οι πιθανές διαμορφώσεις αναζήτησης που μπορεί κανείς να ενεργοποιήσει στο back office του PrestaShop. Συνολικά, αυτό είναι ένα αρκετά ολοκληρωμένο σύνολο που καλύπτει τις βασικές απαιτήσεις. Αν χρειάζεστε κάτι πιο προηγμένο, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.