Μπορεί να έχετε ακούσει τον όρο συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (ή CMS σε συντομογραφία). Είναι μια πλατφόρμα που κάνει την ενημέρωση του site μας εύκολη.
Σε αυτό το άρθρο θα διαβάσετε:
- Ο ορισμός ενός CMS και των βασικών συστατικών του
- Τα οφέλη από τη χρήση ενός CMS στον ιστότοπό σας
- Τα υπέρ και τα κατά ενός CMS
- Μια σύγκριση των καλύτερων CMS (κυρίως Drupal vs. WordPress)
- Το κόστος χρήσης ενός CMS
Έτσι, τι είναι ένα CMS;
Ο σύντομος ορισμός του:
Ένα CMS είναι μια πλατφόρμα που βοηθά τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν ένα καλό εργαλείο για τους πελάτες τους να επεξεργάζονται περιεχόμενο. Κάνει έναν ιστότοπο εύκολο να αναβαθμιστεί καθώς είναι ένας τρόπος για να επεξεργαστείτε το περιεχόμενό σας χωρίς να έχετε κάποια γνώση κώδικα.
Ο μακρύς ορισμός του:
Ουσιαστικά, ένα CMS είναι απλά ένας τρόπος για να διαχειριστεί το περιεχόμενο – είτε πρόκειται για κείμενο, εικόνες ή άλλους τύπους. Συνήθως, έχει τη δυνατότητα να έχουν πολλούς χρήστες να συνεισφέρουν και να επεξεργάζονται περιεχόμενο με διαφορετικά επίπεδα δικαιωμάτων – αυτή είναι η κύρια δουλειά του.
Η πιο συνηθισμένη χρήση, ωστόσο, είναι να έχουμε τόσο την επεξεργασία όσο και τον ιστότοπο να αποτελούν μέρος της ίδιας πλατφόρμας. Πραγματικά, ο σκοπός του CMS είναι να διαχειρίζεται περιεχόμενο όπως κείμενο, εικόνες, βίντεο και οτιδήποτε άλλο εμπίπτει στην κατηγορία.
Το πραγματικό όφελος ενός συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS) είναι να διευκολύνει τους μη τεχνικούς να διαχειρίζονται περιεχόμενο που θα παραδοθεί με κάποιο τρόπο – το πιο συνηθισμένο από το οποίο είναι μέσω ενός δικτυακού τόπου.
Δεν χρειάζεται απαραιτήτως να χρησιμοποιείτε ένα CMS ως πρόσθια όψη στον ιστότοπό σας. θα μπορούσε επίσης να παραδώσει το περιεχόμενο μέσω ενός API το οποίο στη συνέχεια αναλύεται από διάφορες εφαρμογές (ιστότοπος, εφαρμογή για κινητά κ.λπ.).
Από τεχνική άποψη, μπορείτε να διαχωρίσετε το εμπρόσθιο τμήμα του ιστότοπου από το CMS. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα άρθρο ιστολογίου και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη στατική ιστοσελίδα για να ωθήσετε περιεχόμενο σε αυτό – ή μάλλον, ο ιστότοπος διαβάζει περιεχόμενο από το Drupal. Το CMS δεν χρειάζεται να ενσωματωθεί στον ιστότοπό σας. θα μπορούσατε εύκολα να διαχωρίσετε το περιεχόμενο και την παράδοση, αν χρειαστεί.
Ποια είναι τα συστατικά ενός CMS;
Βασικά, ένα CMS χειρίζεται πράγματα όπως:
- Δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου
- Μπορούμε να έχουμε πολλούς χρήστες
- Αντιστοίχιση διαφορετικών επιπέδων δικαιωμάτων σε κάθε χρήστη (δηλαδή μερικοί χρήστες μπορούν να επεξεργαστούν μόνο άρθρα ιστολογίου, μερικοί μπορούν να επεξεργαστούν τα πάντα κ.λπ.)
- Διαχείριση κάποιας βιβλιοθήκης πολυμέσων (εικόνες, εικόνες και βίντεο κ.λπ.)
- Να είστε σε θέση να επεξεργαστείτε και να δημιουργήσετε περιεχόμενο με έναν εύκολο τρόπο όπως ένα WYSIWYG ή ένα γρήγορο εργαλείο επεξεργασίας.
- Να είναι σε θέση να δημιουργεί αυτόματα καθαρές διευθύνσεις URL με βάση το τι θα θέλει το Google. Δημιουργώντας αυτόματα έναν χάρτη ιστότοπου για εσάς κατά την προσθήκη περιεχομένου, ώστε η Google να μπορεί να το διαβάσει.
Η συνολική SEO φιλικότητα για τον ιστότοπό σας είναι ένα μεγάλο συστατικό ενός CMS, με την γενιά του sitemap να αποτελεί βασικό όφελος. Χωρίς CMS, πρέπει είτε να γράψετε το δικό σας χάρτη ιστότοπων, το οποίο οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα ξέρουν πώς να το κάνουν, είτε απλώς περιμένετε από την Google να καταλάβει ότι υπάρχει αυτή η σελίδα, πράγμα που μπορεί να βλάψει την κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης.
Ως εκ τούτου, είναι πολύ πιο αποτελεσματικό το CMS να δημιουργήσει έναν χάρτη ιστότοπου για εσάς γιατί η Google θα διαβάσει τον χάρτη ιστότοπου κάθε φορά που ανιχνεύει και αν βλέπει μια νέα σελίδα, θα γνωρίζει ότι πρέπει να ανιχνεύσει τη σελίδα και να καταλάβει τι περιέχει.
Ωστόσο, αν ο χάρτης ιστότοπου δεν είναι εκεί για να καθοδηγήσει τα προγράμματα ανίχνευσης, μπορεί να μην βρει τη σελίδα τελικά. Παρόλο που υπάρχουν τρόποι γύρω από αυτό, είναι πολύ πιο γρήγορο το CMS να δημιουργήσει ένα sitemap.
Συνήθως, το CMS θα φροντίσει και για πράγματα όπως το μενού πλοήγησης: αν έχετε ένα κύριο μενού στην κορυφή της σελίδας σας, όταν δημιουργείτε μια νέα σελίδα, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα στοιχείο μενού για αυτό και αυτό θα το επισημάνει αυτόματα όταν βρίσκεστε σε αυτή τη σελίδα.
Χωρίς CMS, υπάρχει μια δέσμη κωδικοποίησης που θα πρέπει να κάνετε για να υπολογίσετε ποια διεύθυνση URL είναι συνδεδεμένη σε ποια σελίδα.
Ένα CMS βοηθά επίσης να χτίσετε μερικά από τα UI επειδή δεν ξεκινάτε από το μηδέν πια – δεν χρειάζεται να γράφετε τίποτα σε μια βάση δεδομένων. Αντίθετα, δημιουργεί πίνακες για εσάς όταν δημιουργείτε ένα νέο τύπο περιεχομένου.
Για παράδειγμα, εάν δημιουργήσετε ένα άρθρο για το blog σας και δημιουργείτε αυτά τα πεδία, το CMS πηγαίνει στη βάση δεδομένων και δημιουργεί έναν πίνακα, στήλες και στοιχεία έτσι ώστε να μην χρειάζεται να γράφετε ο ίδιος τον κωδικό αυτό.
Όσον αφορά το αν πρέπει να έχετε κάποια γνώση κώδικα για να χρησιμοποιήσετε ένα CMS, εξαρτάται πραγματικά τι θέλετε να κάνετε. Συνήθως, δεν θα πρέπει να έχετε κάποια γνώση κώδικα, ειδικά για την ενημέρωση περιεχομένου μέσω του CMS ως χρήστης.
Οφέλη από τη χρήση ενός CMS στον ιστότοπό σας
Για προγραμματιστές …
Είναι ωραίο να μην χρειάζεται να ξαναγράψετε μια δέσμη κώδικα κάθε φορά. Αγαπώ ότι μπορείτε να δημιουργήσετε τύπους περιεχομένου, να αντιστοιχίσετε πεδία μέσα σε αυτούς τους τύπους περιεχομένου και στη συνέχεια αυτές οι φόρμες δημιουργούνται αυτόματα για εσάς στο backend και μερικές φορές δεν χρειάζεται να γράφετε κανέναν κώδικα, κάτι που είναι ωραίο.
Για μη προγραμματιστές …
Είναι ωραίο να μπορείτε να συμπληρώσετε μια φόρμα και να δημιουργεί σελίδες για εσάς.
Αν δεν είχατε ένα CMS, θα πρέπει να καλέσετε τον προγραμματιστή σας κάθε φορά που θέλετε να κάνετε μια αλλαγή, ανεξάρτητα από το πόσο μικρή – ακόμη και την ενημέρωση μιας ετικέτας ή την αλλαγή ενός τίτλου ενός άρθρου.
Εάν δεν διαθέτετε ένα CMS, δεν θα μπορείτε να επεξεργαστείτε τον ιστότοπό σας. θα πρέπει να καλέσετε έναν προγραμματιστή.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι υπάρχουν τύποι ιστοτόπων που δεν χρειάζονται απαραιτήτως ένα CMS και οι πιο συνηθισμένοι από αυτούς είναι οι εφαρμογές ιστού – Gmail, Groupon, Pinterest κ.ο.κ.
Σε περιπτώσεις όπως αυτές, η πραγματική ιστοσελίδα στην οποία πραγματοποιείτε περιήγηση δεν χρειάζεται να έχετε CMS επειδή δεν υπάρχει περιεχόμενο για επεξεργασία.
Όταν δημιουργείτε ή επεξεργάζεστε μια εφαρμογή, δεν πρόκειται για την ίδια διαδικασία όπως όταν δημιουργείτε έναν ιστότοπο – συνήθως περνάτε από μια μεγάλη ροή εργασίας. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να αλλάξετε έναν τίτλο ή όνομα κουμπιού στην εφαρμογή, περνάει από όλη αυτή τη διαδικασία: ο διαχειριστής του προϊόντος αποφασίζει εάν θέλει να αλλάξει το όνομα του κουμπιού, μετά πηγαίνει στη φάση σχεδιασμού, φάση ανάπτυξης, φάση δοκιμής , φάση έγκρισης, και έπειτα τελικά πηγαίνει στην παραγωγή-με εφαρμογές, δεν μπορείτε απλά να εισέλθετε και να αλλάξετε ένα κουμπί.
Αυτό συμβαίνει επειδή συνήθως τα πάντα είναι ελεγχόμενα με εκδόσεις, που σημαίνει ότι ζουν μόνο με κώδικα, έτσι ώστε να μπορούν να ανατραπούν και είναι πολύ πιο επικεντρωμένα στην επιχείρηση σε αντίθεση με κάποιον που επεξεργάζεται γρήγορα περιεχόμενο.
Με απλά λόγια, αν ενημερώνετε οποιοδήποτε είδος υλικού μάρκετινγκ, τότε χρειάζεστε ένα CMS.
Εάν πρόκειται για μια εφαρμογή στο διαδίκτυο, τότε δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε με ένα CMS-θα μπορούσατε, αλλά θα μπορούσε να είναι υπερβολικά μεγάλο και πιθανόν να μην είναι η πιο έξυπνη ιδέα.
Μερικές φορές είναι καλό να αποσυνδέσετε το CMS και την ιστοσελίδα: για παράδειγμα, το Pinterest μπορεί να τρέχει σε Rails ή κάτι τέτοιο, αλλά στη συνέχεια μπορεί να έχουν το WordPress ή το Drupal να διαχειριστούν κάποιο μέρος του περιεχομένου μάρκετινγκ των frontend τους, το οποίο στη συνέχεια πιέζει στην εφαρμογή Rails. Εξαρτάται από το πόσο γρήγορα θέλει να κάνει αλλαγές ή αν ο έμπορος θέλει να κάνει αλλαγές χωρίς να συμπεριλάβει την ομάδα ανάπτυξης.
Μερικές φορές η επιχείρηση δεν το θέλει αυτό – ίσως δεν θέλουν ο έμπορος να είναι σε θέση να αλλάξει το tagline επειδή αυτό πρέπει να περάσει από μια διαδικασία έγκρισης. Άλλες φορές, μπορεί να έχουν ένα σύστημα για την ενημέρωση του ιστότοπου ή δεν ενημερώνουν τακτικά τον ιστότοπό τους αρκετά ώστε να χρειάζονται ένα CMS.
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ενός CMS
Πλεονεκτήματα
Θα σας κοστίσει λιγότερο επειδή δεν ξεκινάτε από το μηδέν – αν θέλετε κάτι που μπορείτε να ενημερώσετε τακτικά, θα σας κοστίσει λιγότερο για να ξεκινήσετε με ένα CMS.
Το Drupal βγαίνει στην αγορά εδώ και 17 χρόνια. Φανταστείτε να αναπτύξετε όλα αυτά. θα χρειαστούν χρόνια να γράψετε τον κώδικα που κάνει το Drupal ή το WordPress.
Εάν μια μικρή επιχείρηση προσλάμβανε έναν προγραμματιστή για να κατασκευάσει όλα αυτά, θα χρειαζόταν να δημιουργήσει ένα σύστημα διαχείρισης χρηστών, συνδέσεις, επαναφορά κωδικού πρόσβασης, άδειες, σελίδες back-end, WYSIWYG, δυνατότητα αποστολής αρχείων και εικόνων, δυνατότητα επεξεργασίας.. .τα παντα. Είναι όλα ενσωματωμένα στο CMS, έτσι ώστε να μην χρειαστεί να το φτιάξετε.
Με λίγα λόγια, είναι ότι δεν ξεκινάτε από το μηδέν.
Μειονεκτήματα
Συνήθως, τα CMS δεν είναι το ταχύτερο πράγμα που πρέπει να αποδώσετε. υπάρχει πολλή επιβάρυνση επειδή υπάρχει ολόκληρος αυτός ο κώδικας που έχει γραφτεί για να διαχειριστεί τα πράγματα, έτσι μερικές φορές θα μπορούσε να είναι πιο αργή από το να έχουμε απλώς έναν στατικό ιστότοπο όσον αφορά τους χρόνους φόρτωσης.
Πρέπει να εργαστείτε με ποιες ενότητες είναι διαθέσιμες από την κοινότητα (ή το CMS), διαφορετικά θα πρέπει να γράψετε μόνοι σας και να δημιουργήσετε αυτήν την ενότητα.
Τα περισσότερα από αυτά τα CMS είναι ανοιχτού κώδικα, η κοινότητα συνεργάζεται για να κάνει το CMS καλύτερο! Έτσι πρέπει να περιμένετε από άλλους ανθρώπους να γράψουν μια ενότητα ή να διορθώσουν ένα σφάλμα. Βέβαια μπορείτε να πάτε μέσα και να το διορθώσετε μόνοι σας, αλλά πιθανώς δεν αξίζει τον κόπο.
Το μέγεθος του ελέγχου που έχετε επεξεργαστεί πάνω από τον ιστότοπό σας εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο ο προγραμματιστής το θέτει: αν έχετε διαχειριστεί τον έλεγχο και μπορείτε να δείτε τα πάντα, τότε θα πρέπει να μπορείτε να επεξεργαστείτε το μεγαλύτερο μέρος του, αλλά το CMS δεν περιορίζει προγραμματιστές από τον βαθή κώδικα περιεχόμενο στον ιστότοπο.
Drupal vs WordPress vs άλλων CMS
Για να συνοψίσουμε γρήγορα, γι ‘αυτό προτιμάμε ένα CMS:
- Είναι ασφαλές
- Είναι χτισμένο από προγραμματιστές, για προγραμματιστές
- Είναι ευέλικτο και διατηρήσιμο
- Είναι ανοιχτού κώδικα
- Έχει συνεισφέροντες σε όλο τον κόσμο
Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι υπάρχουν πολλά CMS που μπορείτε να επιλέξετε.
Τα περισσότερα CMSes έχουν τη δική τους κοινότητα. Τα δύο κορυφαία CMS είναι Drupal και WordPress, αλλά υπάρχουν και άλλα, συμπεριλαμβανομένων και παλαιότερων όπως το Joomla.
Άλλα CMSes είναι πιο συγκεκριμένα, πάρα πολύ – υπάρχει ένα που ονομάζεται Magento που είναι καθαρά για e-shop. Παρόλο που θα μπορούσατε να κάνετε ένα eshop με WordPress ή το Drupal, στο Magento, το επιλέγετε επειδή έχει ήδη ενσωματωθεί το ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν χρειάζεται να προσθέσετε ενότητες για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ο λόγος για την ποικιλία είναι ότι ο σκοπός πίσω από το CMS θα διαφέρει: το Drupal και το WordPress είναι πιο γυμνοί. σας δίνουν τα βασικά στοιχεία και στη συνέχεια εσείς χτίζετε πάνω τους. Άλλοι σας δίνουν τα προϊόντα πρώτης ανάγκης, αλλά και σας δίνουν κάτι σαν το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου δεν θα χρησιμοποιούσατε αυτό το είδος CMS για μια περιοχή μάρκετινγκ, επειδή όλα είναι κατασκευασμένα για αγορές – υπάρχουν κατηγορίες, προϊόντα, καλάθι, όλα αυτά.
Ωστόσο, δεν χρειάζεται απαραιτήτως να χρησιμοποιείτε ένα CMS σχετικό με το ηλεκτρονικό εμπόριο για έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου: χρησιμοποιήσαμε το Drupal για τα Oyster Kits επειδή γνωρίζουμε, αλλά είναι περισσότερη δουλειά. Τελικά, το CMS που χρησιμοποιείτε γίνεται προτίμηση του προγραμματιστή – μερικές φορές οι οργανισμοί θα επιλέξουν ένα CMS ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη. άλλες φορές, η επιλογή βασίζεται σε αυτό που το CMS είναι το πιο εξειδικευμένο στη χρήση.
Υπάρχουν επίσης CMSes σε απευθείας σύνδεση (όπως Woocommerce, Wix, ή SquareSpace) όπου δεν κάνετε λήψη τίποτα και δεν είναι ανοικτού κώδικα. Μερικοί από αυτούς, όμως, δεν μπορείτε να προσθέσετε λειτουργίες. Μπορεί να μπορείτε να επεξεργαστείτε το θέμα, αλλά συνήθως δεν μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες λειτουργίες επειδή η εταιρεία είναι κάτοχος του κώδικα, οπότε υπάρχει ένας μεγάλος περιορισμός.
Έτσι, η κύρια διαφορά μεταξύ των CMS είναι: η κοινότητα, ο σκοπός ή η λειτουργία τους, καθώς και οι διαθέσιμες ενότητες.
Τα περισσότερα από τα CMS έρχονται με ενότητες που προσφέρουν την ίδια λειτουργικότητα με άλλα CMSes. Είναι δύσκολο να δείτε κάποιον που επιλέγει το WordPress επειδή έρχεται με μια συγκεκριμένη ενότητα που θέλει να χρησιμοποιήσει όπως συνήθως, είναι περισσότερο σχετικά με τη λειτουργικότητα.
Το WordPress έχει μια μεγαλύτερη κοινότητα. είναι πιο ισχίο, αλλά είναι επίσης το μεγαλύτερο brand. Αυτό σημαίνει ότι τρέχουν ενημερώσεις λίγο πιο συχνά, έχουν μια καλύτερη ομάδα σχεδιασμού από ό, τι το Drupal, και είναι μόνο ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ιστοσελίδων, ώστε να είναι λίγο πιο οργανωμένοι με ό, τι το Drupal.
Το Drupal και το WordPress είναι και τα δύο γραμμένα στην PHP, αλλά είναι εντελώς διαφορετικοί κώδικες. Τρέχουν σε παρόμοια backend stuff-PHP, την ίδια δομή βάσης δεδομένων, αλλά είναι δύο διαφορετικά πρόσωπα κώδικα και δύο διαφορετικές κοινότητες.
Από την άποψη της ρύθμισης, θα μπορούσατε σχεδόν να εγκαταστήσετε το WordPress μόνοι σας χωρίς να έχετε οποιαδήποτε γνώσης, μπορείτε να παίξετε γύρω από αυτό και να το καταλάβετε. Και ενώ πρόκειται να ξεκινήσετε με ένα πρότυπο, είναι αρκετά αξιοπρεπές σε αυτό.
Είναι ίσως λίγο λιγότερο περίπλοκο εκεί, αλλά έχει και τα μειονεκτήματά του: δεν είναι τόσο ευέλικτο, διότι δεν είναι τόσο περίπλοκο. Το είδος προσαρμογής συσχετίζεται με την τεχνική πολυπλοκότητα, έτσι ώστε να είναι ευκολότερο να δημιουργηθεί, είστε πιο περιορισμένοι συνολικά.
Το WordPress απευθύνεται περισσότερο σε ελεύθερους επαγγελματίες – άτομα που μπορεί να μην ξέρουν πώς να κάνουν backend κωδικοποίηση, αλλά μπορούν να κάνουν κάποια κωδικοποίηση frontend και στη συνέχεια να δημιουργήσουν το δικό τους πρότυπο, να παίξουν γύρω τους, να κατεβάσουν μια δέσμη ενοτήτων ή plugins κ.ο.κ. Είναι περισσότερο στοχευμένο σε αυτό το επίπεδο και κλίμακα χρήσης, αν και υπάρχουν μεγάλες τοποθεσίες που τρέχουν στο WordPress, επίσης.
Κατά τη δημιουργία ενός CMS, έρχεται πραγματικά σε δύο μορφές: να ρυθμίσετε όλους τους τύπους περιεχομένου και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε αυτούς τους τύπους περιεχομένου για να δημιουργήσετε ένα θέμα στο οποίο μπορείτε να γεμίσετε περιεχόμενο.
Για να ξεκινήσετε, ρωτήστε τον προγραμματιστή σας, πείτε του το CMS που θέλετε. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν μπορείτε απλώς να προσθέσετε ένα CMS στον υπάρχοντα ιστότοπό σας. Έτσι, εάν έχετε ήδη έναν ιστότοπο, δεν μπορείτε απλώς να προσθέσετε το Drupal σε αυτό – το CMS είναι αυτό που ελέγχει το περιεχόμενο και τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζεται.
Πρώτα επιλέγετε το CMS και μετά δημιουργείτε τον ιστότοπο πάνω από αυτό. Όταν κάνετε λήψη του CMS, είναι απλά μια δέσμη κώδικα. Μόλις ο προγραμματιστής σας εγκαταστήσει, δημιουργεί κάποια στοιχεία βάσης δεδομένων και έρχεται με ένα βασικό τύπο περιεχομένου που ονομάζεται “σελίδα”, αλλά εξακολουθεί να έρχεται με όλα τα backend επίσης.
Κόστος ενός CMS
Τα δύο μεγάλα CMSes, το Drupal και το WordPress, είναι ελεύθερα να κατεβάσουν γιατί είναι ανοιχτού κώδικα, αλλά χρεώνουν για τη φιλοξενία. Άλλες πλατφόρμες τύπου CMS, όπως το SquareSpace ή το Wix, χρεώνουν συνήθως τους χρήστες και για τη φιλοξενία, και δεν απαιτούν να κατεβάζουν τίποτα, αφού η λειτουργικότητα CRM είναι ενσωματωμένη.
Ολες οι ενότητες του Drupal είναι δωρεάν. Επίσης και οι ενότητες για το WordPress είναι δωρεάν, πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι ανοιχτές πηγές, ώστε να είναι πιο επικίνδυνες όσον αφορά τα θέματα ασφαλείας – μια ενότητα θα μπορούσε να γίνει από κάποιο τυχαίο άτομο που μπορεί ή δεν μπορεί να ξέρει τι κάνουν.
Μόνο το WordPress CMS υποστηρίζεται από μια εγγύηση από το ίδιο το WordPress – στην πραγματικότητα προσέλαβε μια μεγάλη ομάδα εμπειρογνωμόνων ασφαλείας περίπου πριν από 5 χρόνια.
Εν ολίγοις, η κατοχύρωση ενός CMS είναι η ταχύτερη, φθηνότερη και ευκολότερη λύση για ιστοσελίδες.
Εάν θα θέλατε και εσείς μια ιστοσελίδα με κάποιο διάσημο CMS όπως WordPress ή Joomla παρακαλώ ζητήστε μας μια προσφορά κατασκευής ιστοσελίδας