5 λόγοι για τους οποίους δεν πουλάει η ιστοσελίδα σας

i istoselida mou den poulaei

Φτιάξατε έναν ιστότοπο (κάποια ωραία εταιρεία τον ανέπτυξε για εσάς, ή ο γιος της φίλης της μητέρας του). Περίμενες, περίμενες και περίμενες… αλλά δεν έγινε τίποτα.
Ας μιλήσουμε για άλλη περίπτωση. Πουλούσες καλά και μετά κάτι άλλαξε. Οι πωλήσεις μειώθηκαν. Στη συνέχεια μειώθηκαν περισσότερο και τελικά εξαφανίστηκαν εντελώς. Είναι το προϊόν σας εκτός μόδας; Οι πελάτες έχουν ξεμείνει από χρήματα; Τι συμβαίνει?

Τότε υπάρχει μια άλλη πιθανή περίπτωση. Έχετε ήδη δοκιμάσει τα πάντα. Συνεχίζεις να αλλάζεις διαφημιστές σαν τα πουκάμισα. Τα χρήματα φεύγουν. Οι υποσχέσεις πέφτουν βροχή, αλλά οι πωλήσεις δεν έρχονται.

1. Δεν έχετε ιστότοπο

Λοιπόν, μπορεί να υπάρχει επίσημα το site σας, αλλά οι πελάτες δεν το βλέπουν. Ένας ιστότοπος χωρίς διαφημίσεις είναι σαν ένα φτυάρι χωρίς χέρια: στέκεται μόνος του, αλλά δεν σκάβει τον κήπο. Εάν δεν κάνετε τίποτα για να προωθήσετε τον ιστότοπο, μπορείτε να υποθέσετε ότι απλά δεν τον έχετε.

2. Ο ιστότοπος δεν λειτουργεί σωστά

Τα πιο συνηθισμένα προβλήματα είναι ότι ο ιστότοπος χρειάζεται πολύ χρόνο για να φορτώσει (ειδικά όταν χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο για κινητά) και δεν υπάρχει έκδοση για κινητά. Οι χρήστες δεν μπορούν να κάνουν μια αγορά ή μια παραγγελία με 5–6 κλικ, ακόμα κι αν γνωρίζουν πού να κάνουν κλικ. Εάν υπάρχουν προβλήματα στο τεχνικό κομμάτι, δεν θα υπάρξουν πωλήσεις. Μεταβείτε στο Google Analytics και αξιολογήστε το ποσοστό εγκατάλειψης της ιστοσελίδας. Εάν είναι περισσότερο από 60%, ώρα για ανησυχία, αν είναι πάνω από 80% — ηχήστε το ξυπνητήρι.

3. Λάθος στόχευση κοινού

Διαφημίζετε «τα πάντα για όλους» ή προσπαθείτε να προσελκύσετε τον λάθος πελάτη που δεν είναι διατεθειμένος να αγοράσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αυτή η κατάσταση σηματοδοτείται από την υψηλή επισκεψιμότητα και τις χαμηλές μετατροπές στον ιστότοπο.

4. Το προϊόν σας δεν ενδιαφέρει το κοινό ή η τιμή είναι πολύ υψηλή

Η ανάλυση των ανταγωνιστών θα βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση. Εάν πωλούν ανάλογα σε παρόμοια τιμή, τότε το προϊόν είναι εντάξει. Εάν η τιμή μπορεί να μειωθεί για να παραμείνετε κερδοφόροι — κάντε το και μπορείτε να τρέξετε μια προώθηση (απλώς να είστε προσεκτικοί). Εάν η τιμή είναι η ελάχιστη δυνατή, αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ υψηλή για τον καταναλωτή, τότε υπάρχει πρόβλημα στην παρουσίαση του προϊόντος. Σκεφτείτε τι επιπλέον θα μπορούσατε να προσφέρετε.

5. Ο ιστότοπός σας είναι αόρατος

Φανταστείτε ότι επισκέπτεστε έναν ιστότοπο και βλέπετε μια προειδοποίηση του προγράμματος περιήγησης: «Αυτός ο ιστότοπος μπορεί να είναι δυνητικά επικίνδυνος! Θέλετε πραγματικά να τον επισκεφθείτε με δική σας ευθύνη;», και αφού κάνετε κλικ στο «Θέλω» ερωτηθείτε άλλες δύο φορές εάν είστε σίγουροι.
Αυτό το ζήτημα μπορεί να προκύψει εάν ο ιστότοπός σας δεν διαθέτει πιστοποιητικό ssl. Μια μικρή λεπτομέρεια που θα μπορούσατε να αγνοήσετε κάποτε, αλλά τώρα τα προγράμματα περιήγησης προειδοποιούν ήδη για τον πιθανό κίνδυνο. Επιλύεται με την εγκατάσταση του πιστοποιητικού και τον έλεγχο της εγκυρότητάς του (ένας σύνδεσμος προς τον ιστότοπό σας θα λάβει https στην αρχή αντί για http). Θυμηθείτε ότι οι σύνδεσμοι προς τις σελίδες θα αλλάξουν μετά από αυτό.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι η κακή εσωτερική βελτιστοποίηση του ιστότοπου. Μη καθορισμένες ετικέτες, διπλότυποι τίτλοι, χωρίς txt ρομπότ κ.λπ. Επίσης, ενδέχεται να υπάρχει πρόβλημα με κλεμμένα κείμενα με χαμηλό ποσοστό μοναδικότητας. Εάν συμβαίνει αυτό, η μηχανή αναζήτησης θα σας ρίξει βαθιά στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης. Επομένως, ο ιστότοπός σας απλώς θα μαζεύει σκόνη με το να είναι αόρατος στους πελάτες.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *