Χρειάζομαι έναν ιστότοπο για την επιχείρησή μου; ΝΑΙ!

κατασκευη ιστοσελιδων

Εάν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης και σκέφτεστε τη δημιουργία ενός ιστότοπου, θα σας έλεγα —φυσικά και χρειάζεστε έναν. Ενα καλό σχεδιαστικά και επαγγελματικό site, που αυξάνει τις πωλήσεις και ξεχωρίζει το brand σας.

Η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει με την πάροδο του χρόνου και η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει αλλάξει για να προσαρμοστεί στην ψηφιακή εποχή. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα — τον Χρυσό Οδηγό. Το τηλέφωνο ήταν μια ανατρεπτική νέα τεχνολογία στα τέλη του 1800 και άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές δραστηριοποιούνταν. Καθώς όλο και περισσότερα νοικοκυριά άρχισαν να χρησιμοποιούν τον τηλεφωνικό κατάλογο για να βρουν τοπικά προϊόντα και υπηρεσίες, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων συνειδητοποίησαν ότι η διαφήμιση σε αυτόν ήταν κάτι έξυπνο. Μέχρι τη δεκαετία του 1930, η διαφήμιση στον Χρυσό Οδηγό ήταν η τυπική διαδικασία λειτουργίας για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Ήταν απολύτως λογικό—η πλειοψηφία των νοικοκυριών των ΗΠΑ χρησιμοποιούσε τον κατάλογο σε καθημερινή βάση.

Στη συνέχεια ήρθε ο παγκόσμιος ιστός (internet) και μια νέα αναστάτωση στο εμπορικό status: ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές συνειδητοποιούσαν ότι μπορούσαν να βρουν αυτό που χρειάζονταν στο Διαδίκτυο πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά από έναν τηλεφωνικό κατάλογο, η συμπεριφορά απομακρύνθηκε από τη χρήση του έντυπου καταλόγου. Μέχρι το 2011, το 70% όλων των Αμερικανών χρησιμοποιούσαν σπάνια ή ποτέ τηλεφωνικούς καταλόγους. Επίσης, το 2011, περισσότερο από το 59% των καταναλωτών ήταν ήδη στο διαδίκτυο για να βρουν τοπικές επιχειρήσεις.

Γρήγορα στο 2022 και ο αριθμός των καταναλωτών που επισκέπτονται το διαδίκτυο για να βρουν μια τοπική επιχείρηση έχει εκτιναχθεί στο 97%. Εάν θέλετε να επιλέξουν την εταιρεία σας, πρέπει να σας βρουν στο διαδίκτυο—που σημαίνει ότι χρειάζεστε έναν ιστότοπο.

ΛΟΓΟΣ #1: 30% ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Ο ιστότοπός σας είναι το νούμερο ένα πλεονέκτημα μάρκετινγκ επειδή ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή. Οι Αμερικανοί περνούν κατά μέσο όρο 23,6 ώρες online την εβδομάδα και είναι στις κινητές συσκευές τους έως και πέντε ώρες την ημέρα. Μέχρι τώρα, οι καταναλωτές αναμένουν από τις εταιρείες να έχουν διαδικτυακή παρουσία (συμπεριλαμβανομένου ενός ιστότοπου) και θα θεωρούν μια εταιρεία που ΔΕΝ έχει ως λιγότερο επαγγελματική.

ΛΟΓΟΣ#2: ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ONLINE

Το 93% των καταναλωτών συνδέονται στο διαδίκτυο για να βρουν μια τοπική επιχείρηση.
Ένα από τα οφέλη της ύπαρξης ιστότοπου για μικρές επιχειρήσεις είναι να βρίσκεστε εκεί που βρίσκονται οι καταναλωτές σας. Υπάρχει ένας λόγος που τόσες πολλές εταιρείες επενδύουν σε έναν ιστότοπο με βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO): το 97% των ανθρώπων συνδέονται στο διαδίκτυο για να βρουν μια τοπική επιχείρηση και το 93% κάνει αναζητήσεις. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχουν 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στην Google την ημέρα, και αυτή τη στιγμή, υπάρχει κάποιος στην περιοχή σας στο διαδίκτυο και αναζητά την υπηρεσία που προσφέρετε.

ΛΟΓΟΣ #3: Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ναι. Σύμφωνα με την έκθεση LSA (Local Search Association) τον Απρίλιο του 2017, «The Digital Consumer Study», το 63% χρησιμοποιούν κυρίως τον ιστότοπο μιας εταιρείας για να βρουν και να αλληλεπιδράσουν με επιχειρήσεις. Αυτό είναι ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι καταναλωτών. Συνδυάστε το με το γεγονός ότι το 93% των διαδικτυακών αναζητήσεων ξεκινούν με μια μηχανή αναζήτησης — κάνετε τα μαθηματικά. Ένας άλλος επιτακτικός λόγος που η επιχείρησή σας χρειάζεται έναν ιστότοπο; Έρευνα από το YellowPages και το LSA διαπίστωσε ότι, κατά μέσο όρο, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν περίπου τρεις πηγές προτού λάβουν μια μεμονωμένη απόφαση αγοράς και το 30% εξαφανίζει αυτόματα μια επιχείρηση αν δεν έχει ιστότοπο.

ΛΟΓΟΣ # 4: ΤΟ 75% ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

Χρειάζεστε έναν ιστότοπο για την επιχείρησή σας επειδή το 75% των ανθρώπων έχουν κρίνει την αξιοπιστία μιας εταιρείας με βάση το αν έχει ιστοσελίδα ή οχι.
Η έλλειψη ενός site κάνει τους καταναλωτές να σας εμπιστεύονται λιγότερο. Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να συναλλάσσονται με μια εταιρεία που εμπιστεύονται και ένας ιστότοπος είναι το πρώτο μέρος που επισκέπτονται για να ελέγξουν για διαπιστευτήρια, κριτικές και βραβεία.

ΛΟΓΟΣ #5: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Η καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ b2b περιλαμβάνει έναν καλό σχεδιασμό ιστότοπου
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις εταιρείες B2B. Οι άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας όταν θέλουν να μάθουν κάτι για εσάς ή τους ενδιαφέρει η υπηρεσία σας. Περιμένουν επίσης άμεση εξυπηρέτηση, πράγμα που σημαίνει ότι οι επισκέπτες θα πρέπει να μπορούν να βρουν απάντηση σε 3 βασικά ερωτήματα τους άμεσα:

  • Ποιος είσαι;
  • Τι κάνετε/προσφέρετε;
  • Πώς μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας;

Ζούμε σε μια εποχή ΤΩΡΑ, όπου οι καταναλωτές θέλουν τις πληροφορίες που αναζητούν αμέσως—που σημαίνει ότι ο ιστότοπος της εταιρείας σας πρέπει να απαντά σε καθεμία από τις παραπάνω ερωτήσεις χωρίς ο χρήστης να χρειάζεται καθόλου να περιηγηθεί αρκετή ώρα.

ΛΟΓΟΣ #6: ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣEI ΥΠΗΡΕΣΙΑ ‘Η ΠΡΟΙΟΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ

Νομίζετε ότι δεν χρειάζεστε έναν ιστότοπο επειδή είστε στο Facebook;

Και μάντεψε τι; Γίνεται όλο και πιο δύσκολο για τις επιχειρήσεις να τους βρουν νέοι πελάτες μέσω των social media. Μέσα σε μια εβδομάδα από την τελευταία ενημέρωση του αλγορίθμου του Facebook, η οργανική απήχηση μειώθηκε κατακόρυφα από ό,τι ήταν ήδη. Επίσης  το 2021 , οι άνθρωποι πέρασαν 50 εκατομμύρια λιγότερες ώρες στα social meda από ότι το 2020.

Αν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί, μην πιστεύετε ότι τα χρησιμοποιείτε ως το μοναδικό κανάλι μάρκετινγκ, ειδικά για το μέλλον.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Ποιοί είμαστε

Προτεινόμενο κείμενο: Η διεύθυνση της σελίδας είναι: https://netking.gr.

Σχόλια

Προτεινόμενο κείμενο: Όταν οι επισκέπτες αφήνουν σχόλια στον ιστότοπο, συλλέγουμε τα δεδομένα που εμφανίζονται στη φόρμα σχολίων όπως επίσης τη διεύθυνση IP του επισκέπτη και τη συμβολοσειρά του χρήστη του προγράμματος περιήγησης ώστε να βοηθήσουμε στην ανίχνευση ανεπιθύμητων μηνυμάτων.

Μια ανωνυμοποιημένη συμβολοσειρά που δημιουργήθηκε από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (επίσης αποκαλούμενη "hash") ενδέχεται να παρασχεθεί στην υπηρεσία Gravatar για να δει αν τη χρησιμοποιείτε. Η πολιτική απορρήτου της υπηρεσίας Gravatar διατίθεται εδώ: https://automattic.com/privacy/. Μετά την έγκριση του σχολίου σας, η εικόνα του προφίλ σας είναι ορατή στο κοινό μέσα στο πλαίσιο του σχολίου σας.

Πολυμέσα

Προτεινόμενο κείμενο: Εάν μεταφορτώνετε εικόνες στον ιστότοπο, θα πρέπει να αποφύγετε τη μεταφόρτωση εικόνων με ενσωματωμένα δεδομένα τοποθεσίας (EXIF GPS). Οι επισκέπτες του ιστότοπου μπορούν να πραγματοποιήσουν λήψη και εξαγωγή οποιωνδήποτε δεδομένων τοποθεσίας από εικόνες στον ιστότοπο.

Cookies

Προτεινόμενο κείμενο: Αν αφήσετε ένα σχόλιο στον ιστότοπό μας, μπορείτε να επιλέξετε να αποθηκεύσετε το όνομα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον ιστότοπό σας σε cookies. Αυτά είναι για την δική σας ευκολία, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας πάλι όταν αφήσετε ένα άλλο σχόλιο. Αυτά τα cookies θα διαρκέσουν για ένα έτος.

Αν έχετε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε στον ιστότοπο, θα δημιουργήσουμε ένα προσωρινό cookie για να προσδιορίσουμε αν ο φυλλομετρητής σας δέχεται cookies. Το cookie δεν περιέχει προσωπικές πληροφορίες και θα διαγράφει μόλις κλείσετε τον φυλλομετρητή σας.

Όταν συνδεθείτε, θα δημιουργήσουμε επίσης διάφορα cookies για να αποθηκεύσετε τις πληροφορίες σύνδεσης και τις επιλογές οθόνης. Τα cookie εισόδου διαρκούν για δύο ημέρες και τα cookie επιλογών οθόνης διαρκούν για ένα χρόνο. Αν επιλέξετε "Να με θυμάσαι", η σύνδεσή σας θα παραμείνει για δύο εβδομάδες. Αν αποσυνδεθείτε από το λογαριασμό σας, τα cookie σύνδεσης θα καταργηθούν.

Εάν επεξεργαστείτε ή δημοσιεύσετε ένα άρθρο, ένα επιπλέον cookie θα αποθηκευτεί στο πρόγραμμα περιήγησης. Αυτό το cookie δεν περιλαμβάνει προσωπικά δεδομένα και υποδεικνύει απλώς το post ID του άρθρου που μόλις επεξεργαστήκατε. Λήγει μετά από 1 ημέρα.

Ενσωματωμένο περιεχόμενο από άλλους ιστότοπους

Προτεινόμενο κείμενο: Τα άρθρα σε αυτόν τον ιστότοπο ενδέχεται να περιλαμβάνουν ενσωματωμένο περιεχόμενο (π.χ. βίντεο, εικόνες, άρθρα κ.λπ.). Το ενσωματωμένο περιεχόμενο από άλλους ιστότοπους συμπεριφέρεται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως και αν ο επισκέπτης επισκέφθηκε τον άλλο ιστότοπο.

Αυτοί οι ιστότοποι ενδέχεται να συλλέγουν δεδομένα για εσάς, χρησιμοποιούν cookies, ενσωματώνουν επιπλέον παρακολούθηση τρίτου μέρους και να παρακολουθούν την αλληλεπίδρασή σας με αυτό το περιλαμβανόμενο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της ανίχνευσης της αλληλεπίδρασής σας με το περιλαμβανόμενο περιεχόμενο, εάν έχετε λογαριασμό και έχετε συνδεθεί στον συγκεκριμένο ιστότοπο.

Με ποιούς μοιραζόμαστε τα δεδομένα σας

Προτεινόμενο κείμενο: Αν έχετε ζητήσει επαναπροσδιορισμό συνθηματικού, η διεύθυνση IP θα περιλαμβάνεται στο email επαναπροσδιορισμού.

Για πόσο καιρό διατηρούμε τα δεδομένα σας

Προτεινόμενο κείμενο: Εάν αφήσετε ένα σχόλιο, το σχόλιο και τα μεταδεδομένα του διατηρούνται επ' αόριστον. Αυτό γίνεται ώστε να μπορούμε να αναγνωρίζουμε και να εγκρίνουμε αυτόματα τα σχόλια που ακολουθούν, αντί να τα κρατάμε σε ουρά συντονισμού.

Για χρήστες που εγγράφονται στον ιστότοπο μας, αποθηκεύουμε επίσης τα προσωπικά δεδομένα που καταχωρούν στο προφίλ χρήστη τους. Όλοι οι χρήστες μπορούν να βλέπουν, να επεξεργάζονται ή να διαγράφουν τα προσωπικά δεδομένα τους ανά πάσα στιγμή (εκτός από το να μπορούν να αλλάξουν το όνομα χρήστη τους). Οι διαχειριστές του παρόντος ιστότοπου μπορεί επίσης να βλέπουν και να επεξεργάζονται αυτές τις πληροφορίες.

Ποια δικαιώματα έχετε στα δεδομένα σας

Προτεινόμενο κείμενο: Εάν έχετε λογαριασμό σε αυτόν τον ιστότοπο ή έχετε αφήσει σχόλια, μπορείτε να ζητήσετε να λάβετε ένα εξαγόμενο αρχείο των προσωπικών δεδομένων που διατηρούμε για εσάς, συμπεριλαμβανομένων τυχόν δεδομένων που έχετε παράσχει σε εμάς. Μπορείτε επίσης να αιτηθείτε να διαγράψουμε τα προσωπικά δεδομένα που διατηρούμε για εσάς. Αυτό δεν περιλαμβάνει δεδομένα που είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε για διοικητικούς, νομικούς ή λόγους ασφαλείας.

Που θα σταλούν τα δεδομένα σας

Προτεινόμενο κείμενο: Τα σχόλια επισκεπτών ενδέχεται να ελέγχονται μέσω ενός αυτοματοποιημένου συστήματος ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Save settings
Cookies settings