fbpx

Χρειάζομαι έναν ιστότοπο για την επιχείρησή μου; ΝΑΙ!

κατασκευη ιστοσελιδων

Εάν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης και σκέφτεστε τη δημιουργία ενός ιστότοπου, θα σας έλεγα —φυσικά και χρειάζεστε έναν. Ενα καλό σχεδιαστικά και επαγγελματικό site, που αυξάνει τις πωλήσεις και ξεχωρίζει το brand σας.

Η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει με την πάροδο του χρόνου και η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει αλλάξει για να προσαρμοστεί στην ψηφιακή εποχή. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα — τον Χρυσό Οδηγό. Το τηλέφωνο ήταν μια ανατρεπτική νέα τεχνολογία στα τέλη του 1800 και άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές δραστηριοποιούνταν. Καθώς όλο και περισσότερα νοικοκυριά άρχισαν να χρησιμοποιούν τον τηλεφωνικό κατάλογο για να βρουν τοπικά προϊόντα και υπηρεσίες, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων συνειδητοποίησαν ότι η διαφήμιση σε αυτόν ήταν κάτι έξυπνο. Μέχρι τη δεκαετία του 1930, η διαφήμιση στον Χρυσό Οδηγό ήταν η τυπική διαδικασία λειτουργίας για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Ήταν απολύτως λογικό—η πλειοψηφία των νοικοκυριών των ΗΠΑ χρησιμοποιούσε τον κατάλογο σε καθημερινή βάση.

Στη συνέχεια ήρθε ο παγκόσμιος ιστός (internet) και μια νέα αναστάτωση στο εμπορικό status: ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές συνειδητοποιούσαν ότι μπορούσαν να βρουν αυτό που χρειάζονταν στο Διαδίκτυο πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά από έναν τηλεφωνικό κατάλογο, η συμπεριφορά απομακρύνθηκε από τη χρήση του έντυπου καταλόγου. Μέχρι το 2011, το 70% όλων των Αμερικανών χρησιμοποιούσαν σπάνια ή ποτέ τηλεφωνικούς καταλόγους. Επίσης, το 2011, περισσότερο από το 59% των καταναλωτών ήταν ήδη στο διαδίκτυο για να βρουν τοπικές επιχειρήσεις.

Γρήγορα στο 2022 και ο αριθμός των καταναλωτών που επισκέπτονται το διαδίκτυο για να βρουν μια τοπική επιχείρηση έχει εκτιναχθεί στο 97%. Εάν θέλετε να επιλέξουν την εταιρεία σας, πρέπει να σας βρουν στο διαδίκτυο—που σημαίνει ότι χρειάζεστε έναν ιστότοπο.

ΛΟΓΟΣ #1: 30% ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Ο ιστότοπός σας είναι το νούμερο ένα πλεονέκτημα μάρκετινγκ επειδή ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή. Οι Αμερικανοί περνούν κατά μέσο όρο 23,6 ώρες online την εβδομάδα και είναι στις κινητές συσκευές τους έως και πέντε ώρες την ημέρα. Μέχρι τώρα, οι καταναλωτές αναμένουν από τις εταιρείες να έχουν διαδικτυακή παρουσία (συμπεριλαμβανομένου ενός ιστότοπου) και θα θεωρούν μια εταιρεία που ΔΕΝ έχει ως λιγότερο επαγγελματική.

ΛΟΓΟΣ#2: ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ONLINE

Το 93% των καταναλωτών συνδέονται στο διαδίκτυο για να βρουν μια τοπική επιχείρηση.
Ένα από τα οφέλη της ύπαρξης ιστότοπου για μικρές επιχειρήσεις είναι να βρίσκεστε εκεί που βρίσκονται οι καταναλωτές σας. Υπάρχει ένας λόγος που τόσες πολλές εταιρείες επενδύουν σε έναν ιστότοπο με βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO): το 97% των ανθρώπων συνδέονται στο διαδίκτυο για να βρουν μια τοπική επιχείρηση και το 93% κάνει αναζητήσεις. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχουν 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στην Google την ημέρα, και αυτή τη στιγμή, υπάρχει κάποιος στην περιοχή σας στο διαδίκτυο και αναζητά την υπηρεσία που προσφέρετε.

ΛΟΓΟΣ #3: Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ναι. Σύμφωνα με την έκθεση LSA (Local Search Association) τον Απρίλιο του 2017, «The Digital Consumer Study», το 63% χρησιμοποιούν κυρίως τον ιστότοπο μιας εταιρείας για να βρουν και να αλληλεπιδράσουν με επιχειρήσεις. Αυτό είναι ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι καταναλωτών. Συνδυάστε το με το γεγονός ότι το 93% των διαδικτυακών αναζητήσεων ξεκινούν με μια μηχανή αναζήτησης — κάνετε τα μαθηματικά. Ένας άλλος επιτακτικός λόγος που η επιχείρησή σας χρειάζεται έναν ιστότοπο; Έρευνα από το YellowPages και το LSA διαπίστωσε ότι, κατά μέσο όρο, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν περίπου τρεις πηγές προτού λάβουν μια μεμονωμένη απόφαση αγοράς και το 30% εξαφανίζει αυτόματα μια επιχείρηση αν δεν έχει ιστότοπο.

ΛΟΓΟΣ # 4: ΤΟ 75% ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

Χρειάζεστε έναν ιστότοπο για την επιχείρησή σας επειδή το 75% των ανθρώπων έχουν κρίνει την αξιοπιστία μιας εταιρείας με βάση το αν έχει ιστοσελίδα ή οχι.
Η έλλειψη ενός site κάνει τους καταναλωτές να σας εμπιστεύονται λιγότερο. Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να συναλλάσσονται με μια εταιρεία που εμπιστεύονται και ένας ιστότοπος είναι το πρώτο μέρος που επισκέπτονται για να ελέγξουν για διαπιστευτήρια, κριτικές και βραβεία.

ΛΟΓΟΣ #5: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Η καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ b2b περιλαμβάνει έναν καλό σχεδιασμό ιστότοπου
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις εταιρείες B2B. Οι άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας όταν θέλουν να μάθουν κάτι για εσάς ή τους ενδιαφέρει η υπηρεσία σας. Περιμένουν επίσης άμεση εξυπηρέτηση, πράγμα που σημαίνει ότι οι επισκέπτες θα πρέπει να μπορούν να βρουν απάντηση σε 3 βασικά ερωτήματα τους άμεσα:

  • Ποιος είσαι;
  • Τι κάνετε/προσφέρετε;
  • Πώς μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας;

Ζούμε σε μια εποχή ΤΩΡΑ, όπου οι καταναλωτές θέλουν τις πληροφορίες που αναζητούν αμέσως—που σημαίνει ότι ο ιστότοπος της εταιρείας σας πρέπει να απαντά σε καθεμία από τις παραπάνω ερωτήσεις χωρίς ο χρήστης να χρειάζεται καθόλου να περιηγηθεί αρκετή ώρα.

ΛΟΓΟΣ #6: ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣEI ΥΠΗΡΕΣΙΑ ‘Η ΠΡΟΙΟΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ

Νομίζετε ότι δεν χρειάζεστε έναν ιστότοπο επειδή είστε στο Facebook;

Και μάντεψε τι; Γίνεται όλο και πιο δύσκολο για τις επιχειρήσεις να τους βρουν νέοι πελάτες μέσω των social media. Μέσα σε μια εβδομάδα από την τελευταία ενημέρωση του αλγορίθμου του Facebook, η οργανική απήχηση μειώθηκε κατακόρυφα από ό,τι ήταν ήδη. Επίσης  το 2021 , οι άνθρωποι πέρασαν 50 εκατομμύρια λιγότερες ώρες στα social meda από ότι το 2020.

Αν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί, μην πιστεύετε ότι τα χρησιμοποιείτε ως το μοναδικό κανάλι μάρκετινγκ, ειδικά για το μέλλον.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *