Πόσο αυξάνει τις πωλήσεις ένας ιστότοπος;

κατασκευη ιστοσελιδων

Όπως ίσως έχετε ήδη παρατηρήσει, το διαδίκτυο είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας. Τόσο πολύ που ο διαδικτυακός κόσμος έχει γίνει ο βασικός πόρος για τους καταναλωτές.

Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν ότι αυτό που κάνετε με τον ιστότοπό σας μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στις διαδικτυακές πωλήσεις και τα έσοδά σας.

Πόσο ακριβώς όμως αυξάνει τις πωλήσεις ένας ιστότοπος; Ας ρίξουμε μια ματιά.

Το διαδίκτυο έχει γίνει εστία έρευνας για τους καταναλωτές. Πράγματι, έχει γίνει τόσο αναπόσπαστο. Η διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα έφτασε σε νέα υψηλά ποσοστά το 2021 στο 21,3%, από 14,3% το 2019.

Έτσι, όταν σκεφτόμαστε το ερώτημα: «πόσο αυξάνει τις πωλήσεις ένας ιστότοπος;», τα παραπάνω στοιχεία υποδηλώνουν ότι οι ιστότοποι θα γίνουν πιο σημαντικοί για τις επιχειρήσεις στο μέλλον.

Οι ιστότοποι προσφέρουν νέες ευκαιρίες πωλήσεων

Η ύπαρξη ιστοσελίδας έχει γίνει απαραίτητη χάρη στις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή. Χωρίς ιστότοπο, είναι πολύ δύσκολο να χτίσετε την εμπιστοσύνη που χρειάζεστε για να είστε μια επιτυχημένη επιχείρηση.

Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας είναι απλώς εκεί για επίδειξη. Μπορεί πραγματικά να σας αποφέρει μεγάλη αξία – ακόμη και πάνω και πέρα από τις πιο δοκιμασμένες τεχνικές πώλησης όπως η κρύα πώληση, το εξερχόμενο μάρκετινγκ και ούτω καθεξής.

Στην πραγματικότητα, ένας ιστότοπος είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους αύξησης των πωλήσεων. Για να καταλάβετε γιατί συμβαίνει αυτό, σκεφτείτε ότι μπορείτε:

  • Προσεγγίστε περισσότερους πιθανούς πελάτες. Μια επιχείρηση θα περιορίζεται πάντα από τον αριθμό των πιθανών πελατών στους οποίους έχει πρόσβαση. Εάν λειτουργείτε τοπικά μόνο από μια φυσική τοποθεσία, η ομάδα πελατών είναι περιορισμένη. Ένας ιστότοπος, από την άλλη πλευρά, μπορεί να σας συνδέσει με οποιονδήποτε έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, σε όλη τη χώρα και όχι μόνο.
  • Παρέχετε πωλήσεις και υποστήριξη 24/7. Οι παραδοσιακές μέθοδοι πώλησης και υποστήριξης περιορίζονται από τις ώρες λειτουργίας. Με έναν ιστότοπο, ωστόσο, μπορείτε να παρέχετε στους πελάτες σας πρόσβαση όλο το εικοσιτετράωρο. Εάν έχουν μια ξαφνική επιθυμία να αγοράσουν ένα από τα προϊόντα σας στις τρεις η ώρα το πρωί, τότε δεν τους σταματά τίποτα. Οι Συχνές Ερωτήσεις  μπορούν επίσης να βοηθήσουν τους πελάτες να απαντήσουν σε μια σειρά από διαφορετικά ερωτήματα, χωρίς την απαισιοδοξία μια τηλεφωνικής κλήσης, της αναμονής και ούτω καθεξής. Ένας ιστότοπος είναι πάντα εκεί για να παρέχει στους πελάτες σας όταν τον χρειάζονται.
  • Δημιουργήστε ένα κέντρο πληροφοριών. Πού μπορούν να πάνε οι δυνητικοί πελάτες για να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας; Ένας ιστότοπος είναι το ιδανικό σημείο επαφής. Το ψηφιακό μάρκετινγκ, για παράδειγμα, συχνά στέλνει τους καταναλωτές στον ιστότοπο μιας εταιρείας, ώστε να μπορούν να μάθουν περισσότερα για μια συγκεκριμένη επωνυμία, προϊόν ή προσφορά. Αλλά ακόμα και με πιο παραδοσιακό εξερχόμενο μάρκετινγκ –τηλεόραση, ραδιόφωνο, περιοδικά – οι καταναλωτές πιθανότατα θα αναζητήσουν τη μάρκα στο διαδίκτυο, εάν κεντρίσει το ενδιαφέρον τους. Εάν δεν έχετε ιστότοπο, δεν θα έχουν πού να πάνε και χάνετε μια σημαντική ευκαιρία να τους προσελκύσετε περαιτέρω.
  • Ενισχύστε τις πωλήσεις στα καταστήματα. Η ύπαρξη ενός ιστότοπου δεν σας βοηθά απλώς να αυξήσετε τις διαδικτυακές πωλήσεις, αλλά δημιουργεί και περισσότερες πωλήσεις εκτός internet . Στην πραγματικότητα, η έρευνα στο διαδίκτυο και οι αγορές εκτός διαδυκτίου (και αντίστροφα) αντιπροσωπεύουν πάνω από το 80% των πωλήσεων για τα περισσότερα προϊόντα. Έτσι, η κατασκευή ενός ιστότοπου στο μείγμα δημιουργεί ένα ζωτικό στάδιο στο ταξίδι του πελάτη που απλά δεν είναι διαθέσιμο σε πιο παραδοσιακές προσεγγίσεις.
  • Προσφέρετε ποικιλία. Ένας ιστότοπος παρέχει την ευκαιρία να γνωρίσετε ποιος και τι είστε ως επιχείρηση με πολύ πιο πολύπλευρο τρόπο. Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης διαδραστικής λειτουργικότητας και πολυμέσων, για παράδειγμα. Οποιοδήποτε περιεχόμενο παράγετε γίνεται ιδιαίτερα αποτελεσματικό στη δημιουργία αφοσίωσης όταν προσφέρει πραγματική αξία στον καταναλωτή. Αυτό βοηθά στην οικοδόμηση αφοσίωσης και, τελικά, στην αύξηση των πωλήσεων.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *