Ας ξεκινήσουμε με κάτι απλό: η επιχείρησή σας χρειάζεται κοινωνική παρουσία.
Δεν έχει σημασία αν έχετε ένα μικρό τοπικό κατάστημα ή μια μεγάλη πολυεθνική. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης αποτελούν ουσιαστικό κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ των επιχειρήσεων.
Οι κοινωνικές πλατφόρμες σας βοηθούν να συνδεθείτε με τους πελάτες σας, να αυξήσετε και να ενισχύσετε τους πελάτες σας και τις πωλήσεις σας. Με περισσότερα από τρία δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, χρησιμοποιώντας κοινωνικά μέσα όλη μέρα κάθε μέρα.
η επένδυση στα κοινωνικά μέσα είναι μια σοφή επιχειρηματική κίνηση.
Εάν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν την επιχείρησή σας, δεν μπορούν να γίνουν πελάτες σας. Τα κοινωνικά μέσα ενισχύουν την προβολή σας, επιτρέποντάς σας να προσεγγίσετε ένα ευρύ κοινό. Και είναι ελεύθερο να δημιουργήσετε ένα επιχειρηματικό προφίλ σε όλα τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα, έτσι δεν έχετε τίποτα να χάσετε.
Θέλετε νέους πελάτες να ανακαλύψουν τις υπηρεσίες σας; Ελπίζετε να φέρετε περισσότερους τοπικούς αγοραστές στα καταστήματά σας; Διατηρώντας τη στρατηγική σας συγκεκριμένη, μπορείτε να προσδιορίσετε ποια κανάλια κοινωνικών μέσων είναι τα κατάλληλα για την επιχείρησή σας.
Οι πελάτες είναι όλο και πιο έξυπνοι και πιο διακριτικοί σχετικά με τις επιχειρήσεις που υποστηρίζουν. Πριν αποφασίσουν, θα κάνουν μια γρήγορη αναζήτηση στον ιστότοπό σας και τα κοινωνικά μέσα.
Η δημιουργία ισχυρών προφίλ που ενημερώνετε συχνά με σχετικό περιεχόμενο θα ενισχύσει το brand σας και θα διασφαλίσει ότι θα κάνετε μια πρώτη θετική εντύπωση μέσω των κοινωνικών μέσων, δείχνοντας ότι η επιχείρησή σας είναι αξιόπιστη, ενημερωμένη και προσιτή.
Ψάξτε για τρόπους για να αποδείξετε την εμπειρία σας ως ηγέτης του κλάδου σας, ανάλογα με την εμπειρία σας ή επεκτείνοντας την αποστολή της εταιρείας σας, θα δημιουργήσετε εμπιστοσύνη σε πιθανούς πελάτες.
Τα κοινωνικά μέσα εξελίσσονται συνεχώς, απελευθερώνοντας συνεχώς νέα χαρακτηριστικά και αυτό το ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον μπορεί να προκαλέσει εκφοβισμό σε ορισμένους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.
Δημιουργήστε ένα σύστημα για την παρακολούθηση των σχολίων πελατών, των ερωτήσεων και των παραπόνων στα κοινωνικά μέσα.
Απαντήστε το συντομότερο δυνατό σε ερωτήσεις και ανησυχίες.
Βγείτε από το δρόμο σας για να είστε θετικοί και χρήσιμοι.
Να γνωρίζετε πότε πρέπει να επιλύσετε δημόσιες συνομιλίες σε ιδιωτικά μηνύματα.
Τα κοινωνικά μέσα είναι ένα κρίσιμο κομμάτι του μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, αλλά δεν χρειάζεται να σας αγχώνει η ενημέρωση τους. Κάντε το πρώτο βήμα, δημιουργήστε ένα προφίλ και ξεκινήστε τη συνεργασία με τους πελάτες σας.